Kiedy torebki firmowe pomagają twojej marce?

Torebki firmowe – gadżety z gratisową reklamą dla przedsiębiorcy.

Pewnie ciężko jest ci teraz wyobrazić sobie czasy, w których po raz pierwszy zaczęto stosować rozdawanie gadżetów firmowych w celu budowania wizerunku marki, tutaj przedstawiamy torebki firmowe. Pierwsze firmy, które się do tego posunęły, zaczynały od bardzo prymitywnej formy. Dzisiaj mamy do czynienia z niezmierzonym katalogiem produktów, na których pojawiają się dane firmy – począwszy od długopisów, przez kubki, smycze, a na torebkach firmowych kończąc.

Problem polega na tym, że w pewnym momencie zjawisko sięgnęło poziomu, w którym każdy przedsiębiorca chciał dać coś swojemu klientowi w ramach podziękowania za współpracę. Spójrzmy jednak rozsądnie – czy wciskanie dziesiątek długopisów ma jakikolwiek sens? Rozdawanie gadżetów firmowych powinno być przemyślanym krokiem, który zostanie odczytany we właściwy sposób.

Jaki nakład torebek firmowych opłaca się zamówić?

Jeśli zamierzasz zamówić torebki firmowe eko-ue w nakładzie kilku tysięcy sztuk i rozdawać je klientom. To z jednej strony może to być świetny pomysł, a z drugiej ryzyko wypaczenia wizerunku marki w oczach kupujących. Jeśli prowadzisz piekarnię lub cukiernię, to stylowa torebka firmowa będzie strzałem w dziesiątkę. Łączy ona bowiem funkcję promowania firmy z użytecznością. Klient może w niej swobodnie przechowywać kupione produkty.

Jeśli natomiast zajmujesz się na przykład usługami budowlanymi czy nauką pływania, jaki ma sens dawanie klientowi torebki firmowej.

torebki firmoweJest pewne rozwiązanie, które pozwala wykorzystać siłę torebek firmowych bez względu na to, w jakiej branży działasz. Możesz na przykład z okazji świąt przygotować indywidualne podziękowania za współpracę dla najlepszych klientów. Wydrukuj je na jakościowym papierze, podpisz osobiście oraz opraw w ramkę. Dodaj do tego trochę słodyczy, a całość zapakuj w elegancką torebkę firmową, która oprócz logo firmy zawiera jakiś motyw świąteczny. W ten sposób tworzysz spójną całość, która ma sens i na pewno zapadnie w pamięci klienta. Doceni on, że zadałeś sobie trud stworzenia torebek firmowych na tę specjalną okazję i będzie kojarzył twoją markę z pozytywnymi uczuciami.